577

Onderwerp: vakantie
Dag lieveling,
Hoe is het met jou en met je geliefde echtgenoot? Hier alles prima. Tim en ik gaan binnenkort een week op vakantie. We gaan naar Rome! Dat lijkt me heel leuk, ik ben er nog nooit geweest. Timothy wel, maar dat is al weer een hele tijd geleden zegt-ie. De 27e gaan we weg en 3 november komen we weer terug. Dan is hij nog een weekje thuis en daarna moet hij weer flink aan de slag, en zal hij ook weer vaak een aantal dagen weg zijn. Dus wel fijn dat we dan een week helemaal samen hebben, zonder verplichtingen. Ben jij eigenlijk wel eens in Rome geweest?
Elaine komt weer op de poezen passen. Ze vindt het wel prettig, af en toe een paar dagen zonder George. Ik geloof dat hij in het weekend wel komt.
Heb jij nog iets gehoord van Pru, Abby of Afro? Ik kreeg van Aster nog een mail. We hebben net op tijd die vakantie geboekt. Joep komt de dag nadat wij vertrekken naar Londen met wat spullen, en Aster en hij trekken dan in hun nieuwe appartement. Ze vroeg of ik kwam helpen, maar dat kan dus helaas niet. Zó jammer. Ik vraag me af wat er te doen is. Het is gemeubileerd, Joep komt gewoon met twee koffers ofzo, en Aster moet haar koffer van het hotel naar het appartement verhuizen. Zoveel werk lijkt me dat niet. Plus dat je zou verwachten dat ze graag met Joep alleen is, nu ze elkaar zo’n tijd niet hebben gezien.
Ben benieuwd of ze jullie ook wil inschakelen voor hulp.
Zullen we trouwens weer eens iets gaan eten bij de Filipijn voor ik op vakantie ga? Is alweer een tijdje geleden dat we daar waren. Met zijn tweeën, of met zijn vieren?
Nou doeg,
Sophie

‘Zo, dus Joep en Aster gaan zich dus echt weer in Londen settelen,’ denkt Maureen. Ze pakt haar agenda en begint erin te bladeren. Iets meer dan drie weken nog tot Sophie op vakantie gaat en Joep naar Londen komt. Uit eten bij de Filipijn is wel leuk, maar ze wil liever met Sophie alleen gaan, dan met James en Timothy erbij. Ze kijkt welke avonden haar goed uitkomen en wil net een mailtje aan Sophie terug gaan schrijven als en een mailtje binnenkomt. Van Aster. En het is gericht aan Sophie, Maureen, Abigail en Aphrodite.

Onderwerp: Joep
Hoi hoi,
Nou, het is bijna zover, Joep komt naar Londen. Hij komt de 28e ’s ochtends aan. Nou leek het me wel leuk als ik het huis dan al een beetje gezellig heb gemaakt, en daar kan ik jullie hulp natuurlijk goed bij gebruiken, haha. Op welke avonden zouden jullie kunnen? Mij komt de 27e het best uit, maar dan is Sophie op vakantie, dus de 26e zou ook wel kunnen.
Ik hoor van jullie. Groetjes,
Aster

Plaats een reactie